Promocje nie uratowały sprzedaży samochodów
Dilerzy próbują podtrzymać słabnący rynek wcześniejszymi wyprzedażami. Efekty są mizerne – klienci indywidualni kupują w Polsce już tylko 30 proc. nowych aut. W przyszłym roku będzie jeszcze gorzej, bo słaby złoty zmusi importerów do podwyżek
Promocje na sprzedaż aut z poprzedniego rocznika zaczęły się w tym roku w większości krajów Europy już w październiku. Polska nie jest pod tym względem wyjątkiem.
Peugeot wyprzedaje w naszym kraju rocznik 2011 z rabatami do nawet 22 tys. zł w przypadku modelu 4007. W salonach Chevroleta najnowszego pięciodrzwiowego cruze można po obniżce kupić za 46,2 tys. zł, a nowe aveo w nieoprocentowanym kredycie 40/60 z pierwszą wpłatą niecałych 14 tys. zł i resztą po upływie roku. Skoda obniżyła cenę wyposażenia w modelu Yeti Street oraz wprowadziła rabaty do 3,5 tys. zł na auta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta