Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocje nie uratowały sprzedaży samochodów

16 listopada 2011 | Ekonomia | Adam Woźniak Danuta Walewska
Na polskim rynku większość czołowych marek zmniejszyła sprzedaż
źródło: Rzeczpospolita
Na polskim rynku większość czołowych marek zmniejszyła sprzedaż

Dilerzy próbują podtrzymać słabnący rynek wcześniejszymi wyprzedażami. Efekty są mizerne – klienci indywidualni kupują w Polsce już tylko 30 proc. nowych aut. W przyszłym roku będzie jeszcze gorzej, bo słaby złoty zmusi importerów do podwyżek

Promocje na sprzedaż aut z poprzedniego rocznika zaczęły się w tym roku w większości krajów Europy już w październiku. Polska nie jest pod tym względem wyjątkiem.

Peugeot wyprzedaje w naszym kraju rocznik 2011 z rabatami do nawet 22 tys. zł w przypadku modelu 4007. W salonach Chevroleta najnowszego pięciodrzwiowego cruze można po obniżce kupić za 46,2 tys. zł, a nowe aveo w nieoprocentowanym kredycie 40/60 z pierwszą wpłatą niecałych 14 tys. zł i resztą po upływie roku. Skoda obniżyła cenę wyposażenia w modelu Yeti Street oraz wprowadziła rabaty do 3,5 tys. zł na auta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9082

Wydanie: 9082

Spis treści
Zamów abonament