Kibic przyjeżdża i wymaga
Kończą się szkolenia dla osób, które będą miały kontakt z kibicami. Znamy też zmiany w komunikacji
W szkoleniach, które na Mazowszu przeprowadziła spółka PL. 2012, wzięło udział 660 osób. Uczyli się języka angielskiego, obsługi klienta, poznali też różnice między kulturami, atrakcje, które można polecić kibicom w naszym regionie, i zasady udzielania pierwszej pomocy.
– Przeszkoliliśmy osoby, które będą miały bezpośrednią styczność z kibicami, np. obsługę pociągów z Lotniska Chopina czy pracowników restauracji znajdujących się w pobliżu Traktu Królewskiego – mówi kierownik projektu „Akademia Euro" Monika Jakubiak.
Przez 60 godzin uczestnicy kursu szkolili język angielski. Uczyli się głównie zwrotów, które są niezbędne przy obsłudze klienta czy wskazywaniu kibicom drogi. Przez kolejne dwa dni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta