Najlepsza polska promocja
Kiedy dwie dekady temu wręczano pierwsze statuetki laureatom konkursu „Teraz Polska", czuło się wielki entuzjazm i radość z promowania polskich produktów. Dziś to promocyjne hasło weszło do codziennego języka, laureaci zaś udowadniają, że z rodzimych firm, naukowców czy samorządów możemy być naprawdę dumni
O sile godła „Teraz Polska" świadczą badania konsumenckie. Aż 81 proc. osób, które spotkały się z tym znakiem na produktach, dokonało ich zakupu. 72 proc. badanych uważa, że znak „Teraz Polska" gwarantuje najwyższą jakość produktów i usług.
Mało kto pamięta chyba, kto jest autorem jednego z najbardziej chwytliwych haseł w powojennej Polsce. Na otwarty konkurs wpłynęło mnóstwo propozycji, ale jury wybrało pomysł nadesłany prze aktora Wiktora Zborowskiego. A znany dziś wszystkim znak graficzny godła „Teraz Polska" zaprojektował Henryk Chyliński, profesor z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Wolny rynek
Pomysł promowania polskich produktów i firm narodził się na początku lat 90., kiedy nasz kraj przechodził gwałtowną transformację ustrojową. W warunkach tworzącego się wolnego rynku do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta