Miliony na EUROpromocję ministra
Stary spot przedstawiający ministra rolnictwa będzie pokazywany 33 razy w najlepszym czasie reklamowym podczas Euro 2012
Filmik wyprodukowano w zeszłym roku przed kampanią do Sejmu. Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, która z Ministerstwem Rolnictwa zadecydowała o jego obecnej emisji w najdroższym paśmie reklamowym TVP, tłumaczy, że spot nie jest promocją Marka Sawickiego. „Zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej i tzw. Planów komunikacyjnych unijnego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 spot promuje efekty tego Programu, a nie Ministra Marka Sawickiego i Prezesa ARiMR Tomasza Kołodzieja....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta