Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podróbka dla każdego

14 lipca 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Najczęściej podrabianą marką świata jest Louis Vuitton. Tylko kilka procent towarów  nią sygnowanych to wyroby oryginalne
źródło: AP
Najczęściej podrabianą marką świata jest Louis Vuitton. Tylko kilka procent towarów nią sygnowanych to wyroby oryginalne
źródło: AP
źródło: AP
źródło: AP
źródło: Rzeczpospolita

Firmy zwierają szyki, żeby walczyć z fałszywkami ich towarów. Poza nimi nikogo to nie obchodzi

Podczas Euro 2012 można było zauważyć, jak policja czy straż miejska walczą ze sprzedażą podrobionych gadżetów z logo UEFA. W okolicach Stadionu Narodowego w Warszawie kilka razy sprawdzano handlarzy, rekwirując ich towar.

Czyżby przełom? Dotychczas w Polsce nie było problemu z zakupem podróbek najbardziej luksusowych marek świata nawet na bazarach w centrach miast. – Nie mamy takich danych – odpowiada Juliusz Głuski, rzecznik Euro 2012 Polska, na pytanie, ile wykryto podróbek z logo UEFA.  – Odpowiedź jest w przygotowaniu – twierdzi biuro prasowe Komendy Głównej Policji, choć pytania przesłaliśmy pod koniec czerwca.

To pokazuje podejście do handlu podróbkami w naszym kraju. Podrabiane jest w zasadzie wszystko – od kosmetyków poprzez żywność po alkohole czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9283

Wydanie: 9283

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament