Podróbka dla każdego
Firmy zwierają szyki, żeby walczyć z fałszywkami ich towarów. Poza nimi nikogo to nie obchodzi
Podczas Euro 2012 można było zauważyć, jak policja czy straż miejska walczą ze sprzedażą podrobionych gadżetów z logo UEFA. W okolicach Stadionu Narodowego w Warszawie kilka razy sprawdzano handlarzy, rekwirując ich towar.
Czyżby przełom? Dotychczas w Polsce nie było problemu z zakupem podróbek najbardziej luksusowych marek świata nawet na bazarach w centrach miast. – Nie mamy takich danych – odpowiada Juliusz Głuski, rzecznik Euro 2012 Polska, na pytanie, ile wykryto podróbek z logo UEFA. – Odpowiedź jest w przygotowaniu – twierdzi biuro prasowe Komendy Głównej Policji, choć pytania przesłaliśmy pod koniec czerwca.
To pokazuje podejście do handlu podróbkami w naszym kraju. Podrabiane jest w zasadzie wszystko – od kosmetyków poprzez żywność po alkohole czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta