Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coca-cola to ewangelia konsumpcjonizmu

19 lipca 2012 | Druga strona | Michał Płociński
źródło: SWPS

Coca-cola fantastycznie potrafiła wejść w nasz rytuał świętowania i rozdawania prezentów - mówi Jacek Wasilewski, kulturoznawca z SWPS

Rz: Dziś mija 40 lat, odkąd rozpoczęto produkcję coca-coli w Polsce. Pija pan coca-colę?

Jacek Wasilewski: Tak, chociaż staram się tego nie robić. Jestem ofiarą magicznej wiary w to, że coca-cola pomaga na różne dolegliwości. W ogóle, gdy coś się staje marką kultową, to zawsze dorabiamy do niej legendy i staramy się zracjonalizować nasze korzystanie z niej.

Jak Coca-Cola stała się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9287

Wydanie: 9287

Spis treści
Zamów abonament