Walka z kryzysem trwa
Producenci aut nie mają pomysłu, jak wyjść z rynkowej zapaści
Dlatego właśnie wdali się w wojnę cenową, a obniżki nawet na najbardziej pożądane modele przekraczają w niektórych krajach 30 proc.
– Dlaczego Polacy kupują tak mało samochodów – złościł się w rozmowie z „Rz" Philippe Saillard odpowiadający za sprzedaż Nissana na Europę Środkową i Wschodnią. Jego zdaniem w sytuacji, kiedy polska gospodarka nadal rośnie, a z dostępem do kredytu nie jest tak trudno, jak w innych krajach, sprzedaż aut powinna sięgać przynajmniej pół miliona rocznie. – A w najlepszym razie wyniesie pewnie 420–450 tys. – mówił.
Która marka zniknie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta