Reklama w Polsce gorzej niż w Europie
Dom mediowy ZenithOptimedia Group kolejny raz obniżył prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Wypadniemy gorzej niż średnia europejska
Według najnowszych prognoz wydatki reklamowe w Polsce w tym roku nie dobiją już nawet do 7 mld zł – sięgną 6,8 mld zł, co oznacza, że będą niższe od tych w 2011 roku o 4,9 proc. To spora korekta – jeszcze w maju ZOG spodziewał się zaledwie symbolicznego spadku rynku reklamy o 0,7 proc., a wcześniej mówił o jego spodziewanym wzroście....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta