Wejściówka na mecz to dobra nagroda za pracę
Interpretacje. Firma, która funduje bilety najlepszym pracownikom, może zaliczyć te wydatki do kosztów
Problem będzie z rozliczeniem wejściówek dla kontrahentów, chyba że jest to nagroda za wysoką sprzedaż.
Takie wnioski można wyciągnąć z interpretacji Izby Skarbowej w Warszawie. Wystąpiła o nią spółka, która kupiła pulę biletów na fazę grupową w turnieju Euro 2012 (przede wszystkim na mecze polskiej reprezentacji). Część z nich przekazała pracownikom, którzy wygrali w konkursie na najlepsze wyniki w pracy. Wartość wejściówek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta