Dobre pomysły zawsze warto kopiować
O spojrzeniu na ochronę środowiska, proekologicznych postawach oraz o życiu w sposób zrównoważony mówi Anna Kozerska – dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Unilever.
Firma Unilever stara się bardzo mocno angażować w ochronę środowiska. Dlaczego? Czy chodzi wyłącznie o budowanie wizerunku?
Odpowiada Anna Kozerska: Dla każdego przedsiębiorcy wizerunek to bardzo ważna rzecz. Jednak w tym wypadku absolutnie nie można się do tego ograniczać. Unilever jest firmą globalną. Działamy na całym świecie.
Miliony ludzi korzystają codziennie z naszych produktów. Teraz chodzi o to, aby produkcja, dystrybucja i wreszcie wykorzystanie tych produktów przez konsumentów w jak najmniejszym stopniu oddziaływały na środowisko. Jest to w naszym wspólnym interesie i absolutnie nie można tego utożsamiać wyłącznie z budowaniem wizerunku firmy.
Zatem jakie działania państwo podejmujecie?
Jest ich oczywiście bardzo wiele. Ale co istotne nie są działaniami jednorazowymi. Wszystkie opierają się na wieloletniej strategii opracowanej przez Unilever a zakładającej życie w sposób zrównoważony. Jednym z takich priorytetowych projektów jest inicjatywa „Zero landfill – zero odpadów przekazywanych na wysypiska". Podam dane.
W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta