Prestiżowa siedziba jest najlepszą wizytówką firmy
Mała kancelaria wybierze dla siebie zabytkową kamienicę, a globalny doradca najwyższe piętro w szklanej wieży.
– Prawie każde miasto może pochwalić się jednym lub kilkoma budynkami biurowymi, które na tle innych wyróżniają się architekturą, lokalizacją lub zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych. A to bezpośrednio przekłada się na dużą popularność wśród najemców. Takie właśnie budynki otrzymują miano prestiżowych i potrafią utrzymać ten status pomimo upływu lat – wyjaśnia Sebastian Świstak z działu powierzchni biurowych firmy doradczej Savills.
Wyróżnione w stolicy
Zapytaliśmy ekspertów na co dzień finalizujących największe transakcje najmu biur w kraju, które budynki biurowe w dużych miastach są uznawane za prestiżowe.
Mikołaj Kowalski-Barysznikow z firmy Cushman & Wakefield mówi, że od wielu lat najbardziej prestiżowymi biurowcami w stolicy pozostają budynki Metropolitan (plac Piłsudskiego) oraz Rondo 1 (rondo ONZ). – Pomimo upływu czasu ich architektura się nie starzeje, natomiast wyjątkowa lokalizacja przyciąga firmy o różnym charakterze, ze wskazaniem na sektor bankowy, prawniczy oraz sektor B2B – mówi Mikołaj Kowalski-Barysznikow. – Rondo 1 jest rozpoznawalnym 194-
-metrowym wieżowcem położonym w samym sercu nowego biznesowego centrum Warszawy. Natomiast...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta