Firmy za mało dbają o ochronę
Największe szanse na wzrost sprzedaży dają na polskim rynku polisy pracownicze.
Taki pomysł na rozwój biznesu ma MetLife Amplico.
– Jako firma globalna mamy wiele kontaktów z przedsiębiorstwami międzynarodowymi, z których korzystamy na rynkach innych niż amerykański. Także w Polsce ubezpieczenia pracownicze to obszar, w którym możemy osiągnąć największy wzrost. Nasz dotychczasowy portfel składa się z polis indywidualnych (45 proc.) i bankowych (50 proc.), reszta to umowy pracownicze. Właśnie w nich widzimy bardzo duży potencjał rozwoju. Chodzi mi zarówno o ochronne polisy grupowe na życie, jak i emerytalne – mówi Łukasz Kalinowski, prezes spółki.
Za mało na emerytury
Według szefa MetLife Amplico Polacy zaczęli sobie uświadamiać problem niskich emerytur, jakie będą dostawali z ZUS, ale na razie podejmują niewystarczające działania, by...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta