Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zaostrzy się walka o odbiorców muzyki i filmów w Internecie

17 grudnia 2012 | Ekonomia | ML
Wpływy z cyfrowej muzyki będą rosły
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z cyfrowej muzyki będą rosły

W lutym do Polski wejdzie serwis muzyczny Spotify,
ale kolejnych graczy raczej 
nie ma się już co spodziewać – uważa szef Ipli i Muzo. 
Na rynku wideo w sieci ich właściciel Redefine nastawia się na rywalizację 
z YouTube'em.

Oferujące globalnie ponad 20 mln piosenek Spotify, z którego na świecie korzysta ponad 20 mln ludzi (w tym 5 mln płacących), wkroczy do Polski tuż po tym, jak działalność poważnie ograniczy serwis Last.fm. Właśnie podał, że w połowie stycznia zrezygnuje z oferowania darmowego streamingu radiowego.  Branża interpretuje to jako ruch ograniczający koszty (za utwory nadawane w internetowym radiu trzeba płacić tantiemy), na który właściciel Last.fm (koncern CBS) zdecydował się po latach inwestycji w serwis.

Zdaniem Marcina Pery, prezesa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9414

Wydanie: 9414

Spis treści
Zamów abonament