Puby skorzystały na Euro
W 2012 roku pierwszy raz od wielu lat nie spadła sprzedaż piwa w gastronomii.
– W 2012 r., zgodnie z planem, udało się nam zwiększyć sprzedaż o 5 proc. Pociągnęły ją w górę przede wszystkim lokale w Warszawie i Wrocławiu, gdzie zanotowaliśmy wzrost dwucyfrowy – mówi „Rz" Jerzy Becz, prezes firmy QLT Restaurant & Bar, prowadzącej sieć browarów restauracyjnych Bierhalle.
Kryzys zaszkodzi?
Tak dobry wynik jest głównie zasługą Euro 2012. W obu tych miastach odbywały się mecze, co przyciągnęło do nich rzesze kibiców. Piłkarskie mistrzostwa pozytywnie przełożyły się też na wyniki największych browarów w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta