Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Audi punktuje BMW

14 marca 2013 | Ekonomia | Vanessa Fuhrmans tk
Rupert Stadler, prezes Audi liczy, na poprawę efektywności firmy
źródło: AFP
Rupert Stadler, prezes Audi liczy, na poprawę efektywności firmy

Audi przez lata uchodziło 
za ubogiego krewnego 
w niemieckiej branży samochodów luksusowych.

Dziś ten producent samochodów należący do grupy Volkswagena, robi to, co jeszcze kilka lat temu wydawało się niewyobrażalne; walczy bark w bark z BMW o tytuł najlepiej sprzedającej się marki samochodów luksusowych na świecie. Ten sukces zawdzięcza w dużej mierze gwałtownemu wzrostowi sprzedaży w USA.

Audi przewiduje w tym roku globalny wzrost sprzedaży. W ubiegłym roku, ze sprzedażą na poziomie 1,46 mln samochodów, firma wyprzedziła należącą do Daimlera markę Mercedes-Benz. Jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9486

Wydanie: 9486

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament