Audi punktuje BMW
Audi przez lata uchodziło za ubogiego krewnego w niemieckiej branży samochodów luksusowych.
Dziś ten producent samochodów należący do grupy Volkswagena, robi to, co jeszcze kilka lat temu wydawało się niewyobrażalne; walczy bark w bark z BMW o tytuł najlepiej sprzedającej się marki samochodów luksusowych na świecie. Ten sukces zawdzięcza w dużej mierze gwałtownemu wzrostowi sprzedaży w USA.
Audi przewiduje w tym roku globalny wzrost sprzedaży. W ubiegłym roku, ze sprzedażą na poziomie 1,46 mln samochodów, firma wyprzedziła należącą do Daimlera markę Mercedes-Benz. Jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta