Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czytelnicy wolą reklamy w prasie

14 marca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Globalnie prasa wciąż jest drugim medium pod względem wartości wpływów reklamowych. W Polsce – trzecim.
źródło: Rzeczpospolita
Globalnie prasa wciąż jest drugim medium pod względem wartości wpływów reklamowych. W Polsce – trzecim.

Tak twierdzi większość odbiorców w Europie.

Zapytani o to, jakiemu typowi reklamy najbardziej ufają, Europejczycy w większości odpowiedzieli, że... prasie. Takiej formie promocji ufa 63 proc. z nich, podczas gdy reklamy telewizyjne budzą zaufanie 41 proc. europejskich konsumentów mediów, a internetowe: 25 proc.  Tak wynika z – opublikowanego właśnie – badania, przeprowadzonego przez fińską firmę VTT na 747 osobach w 13 europejskich krajach, między kwietniem i sierpniem ubiegłego roku. – Prawie siedmiu na dziesięciu odbiorców uznało reklamy w gazetach, magazynach i katalogach za najbardziej przydatne i godne zaufania – podaje firma.

Szanse na zmianę prognoz

Zdaniem Marka Millera, rzecznika komisji ds....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9486

Wydanie: 9486

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament