Czytelnicy wolą reklamy w prasie
Tak twierdzi większość odbiorców w Europie.
Zapytani o to, jakiemu typowi reklamy najbardziej ufają, Europejczycy w większości odpowiedzieli, że... prasie. Takiej formie promocji ufa 63 proc. z nich, podczas gdy reklamy telewizyjne budzą zaufanie 41 proc. europejskich konsumentów mediów, a internetowe: 25 proc. Tak wynika z – opublikowanego właśnie – badania, przeprowadzonego przez fińską firmę VTT na 747 osobach w 13 europejskich krajach, między kwietniem i sierpniem ubiegłego roku. – Prawie siedmiu na dziesięciu odbiorców uznało reklamy w gazetach, magazynach i katalogach za najbardziej przydatne i godne zaufania – podaje firma.
Szanse na zmianę prognoz
Zdaniem Marka Millera, rzecznika komisji ds....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta