Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy stawiają na okazje

17 maja 2013 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Europejczycy wciąż wykorzystują w Internetowych zakupach różne kanały
źródło: Rzeczpospolita
Europejczycy wciąż wykorzystują w Internetowych zakupach różne kanały

Wśród Europejczyków najczęściej korzystamy z porównywarek cen i zakupów grupowych

Polacy choćby z powodu znacznie niższych niż w państwach Europy Zachodniej dochodów siłą rzeczy są większymi zwolennikami polowania na cenowe okazje. Dlatego od kilku lat w tradycyjnym handlu widać triumfalny pochód sieci dyskontowych, które kojarzone są właśnie z najniższymi na rynku cenami.

Tego typu wzorce zakupowe przenoszą się także do Internetu. W całej Europie rośnie bowiem szybko grupa tzw. łowców okazji. To konsumenci niekoniecznie najmniej zarabiający, ale za cel stawiający sobie poszukiwanie jak ja korzystniejszych warunków zakupu, co najłatwiejsze jest właśnie za pośrednictwem Internetu.

Polowanie na obniżki

W poszukiwaniu trendów zakupowych w Internecie firma Tradedoubler zajmująca się marketingiem afiliacyjnym w sieci przeprowadziła badanie w ośmiu państwach,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9538

Spis treści
Zamów abonament