Polacy stawiają na okazje
Wśród Europejczyków najczęściej korzystamy z porównywarek cen i zakupów grupowych
Polacy choćby z powodu znacznie niższych niż w państwach Europy Zachodniej dochodów siłą rzeczy są większymi zwolennikami polowania na cenowe okazje. Dlatego od kilku lat w tradycyjnym handlu widać triumfalny pochód sieci dyskontowych, które kojarzone są właśnie z najniższymi na rynku cenami.
Tego typu wzorce zakupowe przenoszą się także do Internetu. W całej Europie rośnie bowiem szybko grupa tzw. łowców okazji. To konsumenci niekoniecznie najmniej zarabiający, ale za cel stawiający sobie poszukiwanie jak ja korzystniejszych warunków zakupu, co najłatwiejsze jest właśnie za pośrednictwem Internetu.
Polowanie na obniżki
W poszukiwaniu trendów zakupowych w Internecie firma Tradedoubler zajmująca się marketingiem afiliacyjnym w sieci przeprowadziła badanie w ośmiu państwach,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta