Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wygrały Dove i metro w Melbourne

24 czerwca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Dove znów zebrało laury za kampanię walczącą z kobiecymi kompleksami.
źródło: Rzeczpospolita
Dove znów zebrało laury za kampanię walczącą z kobiecymi kompleksami.

Tytanowe lwy za kampanię zintegrowaną dostała kolejna praca Dove i piosenka 
o bezmyślnych wypadkach puszczana w metrze 
w Melbourne.

Na zakończonym wczoraj największym festiwalu reklamowym świata Cannes Lions jurorzy przyznali dwa grand prix w kategorii, w której nagradzane są całe kampanie reklamowe. W sześć lat po wielkim sukcesie filmiku „Evolution", na którym pokazywano, jak dzięki profesjonalnym charakteryzatorom niepozorna modelka zamienia się w piękność, Dove znów zebrało laury za kampanię walczącą z kobiecymi kompleksami. Agencja Ogilvy Brazil São Paulo wymyśliła akcję „Rysowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9569

Wydanie: 9569

Spis treści
Zamów abonament