Wygrały Dove i metro w Melbourne
Tytanowe lwy za kampanię zintegrowaną dostała kolejna praca Dove i piosenka o bezmyślnych wypadkach puszczana w metrze w Melbourne.
Na zakończonym wczoraj największym festiwalu reklamowym świata Cannes Lions jurorzy przyznali dwa grand prix w kategorii, w której nagradzane są całe kampanie reklamowe. W sześć lat po wielkim sukcesie filmiku „Evolution", na którym pokazywano, jak dzięki profesjonalnym charakteryzatorom niepozorna modelka zamienia się w piękność, Dove znów zebrało laury za kampanię walczącą z kobiecymi kompleksami. Agencja Ogilvy Brazil São Paulo wymyśliła akcję „Rysowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta