Polskie sieci będą grać w jednej drużynie
Rynek jest coraz trudniejszy. Dlatego Bać-Pol oraz Piotr i Paweł łączą siły.
Konkurencja w branży się zaostrza, więc firmy poszukują nowych rozwiązań. – Analiza pokazała, że rynki docelowe obu firm są komplementarne, co oznacza, że tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały. To rodzi dla naszych obu firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń – komentuje Leszek Bać, udziałowiec zajmującego się dystrybucją Bać-Polu.
To dopiero początek
Strategiczny alians Bać -Polu oraz sieci sklepów Piotr i Paweł będzie prowadzony w ramach tzw. Grupy Handlowej PL Plus. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie wprowadzenie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produktów pod wspólną marką. Początkowo pojawi się ona w sklepach założycieli Grupy oraz w wybranych polskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta