Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie sieci będą grać w jednej drużynie

24 czerwca 2013 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
Konkurencja w handlu się zaostrza. Mniejszym sklepom coraz trudniej jest walczyć z dyskontami i większymi sieciami.
źródło: Rzeczpospolita
Konkurencja w handlu się zaostrza. Mniejszym sklepom coraz trudniej jest walczyć z dyskontami i większymi sieciami.

Rynek jest coraz trudniejszy. Dlatego Bać-Pol oraz Piotr i Paweł łączą siły.

Konkurencja w branży się zaostrza, więc firmy poszukują nowych rozwiązań. – Analiza pokazała, że rynki docelowe obu firm są komplementarne, co oznacza, że tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały. To rodzi dla naszych obu firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń – komentuje Leszek Bać, udziałowiec zajmującego się dystrybucją Bać-Polu.

To dopiero początek

Strategiczny alians Bać -Polu oraz sieci sklepów Piotr i Paweł będzie prowadzony w ramach tzw. Grupy Handlowej PL Plus. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie wprowadzenie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produktów pod wspólną marką. Początkowo pojawi się ona w sklepach założycieli Grupy oraz w wybranych polskich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9569

Wydanie: 9569

Spis treści
Zamów abonament