Internetowy sukces mimo spowolnienia
Sklep Answear.com w dwa lata podbił polski rynek sprzedaży odzieży w sieci. Firma uruchamia też własne sklepy w centrach handlowych.
W Internecie, podobnie jak w handlu tradycyjnym, konkurencja jest bardzo ostra, a na rynku systematycznie pojawiają się kolejni gracze. Na uruchamianie e-sklepów decydują się też wielkie sieci, co dodatkowo zaostrza walkę o klienta. W Polsce działa już ok. 12 tys. sklepów internetowych, co roku jest otwieranych co najmniej 1 tys. kolejnych. A odzież i obuwie to wciąż jedna z najpopularniejszych kategorii zarówno jeśli chodzi o profil sklepów, jak i preferencje zakupowe Polaków.
Wiele marek
Mimo trudnych warunków pojawiają się odnoszący duże sukcesy debiutanci, jak działający od dwóch lat Answear.com. Prowadzony jest przez firmę Wearco, założoną przez Krzysztofa Bajołka wraz z bratem, którzy zainwestowali w ten projekt prywatne pieniądze. – Nie korzystaliśmy z funduszy UE, bo nigdy do tej pory nie udało nam się z nich skorzystać, mimo że kiedyś próbowaliśmy. Dużo pracy, koszty przygotowania, a efekt niepewny – mówi Krzysztof Bajołek. Choć o wielkości zainwestowanych dotychczas środków mówić nie chce, przyznaje, że są wyższe od wcześniejszych założeń....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta