Ciepłe lato sprzyja cydrom
Lekkie alkohole z jabłek zaczynają zdobywać rynek trunków w Polsce. Rośnie więc grono firm, które chcą je produkować. Wkrótce dołączy do niego Jantoń.
– Nasz cydr pojawi się na rynku w przyszłym miesiącu. Będzie to lekki wytrawny napój jabłkowy w litrowej butelce – mówi „Rz" Jacek Jantoń, prezes spółki Jantoń, produkującej m.in. wina gronowe i owocowe.
Firma nie zdradza na razie nazwy, pod którą będzie sprzedawała swój nowy produkt. Chce, aby konkurował z cydrami ze średniej półki cenowej (te w małych opakowaniach kosztują dziś średnio 3–4 zł). W planach ma również lekkie napoje na bazie cydru. Mają pojawić się w sklepach na przełomie września i października tego roku.
Lubimy nowości
Jantoń nie jest pierwszą firmą, która dostrzegła potencjał w rodzącym się rynku cydrów w Polsce. Z marką Cydr Lubelski w litrowej butelce zadebiutowała ostatnio grupa Ambra, lider polskiego rynku wina. Desire Cydr wprowadziła firma Bartex Bartol, a Warwin sprzedaje Warkę Cider. Wprowadził...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta