Kryzys nie dotyka promocji
Choć mamy dziurę w budżecie, to urzędnicy nie żałują pieniędzy na kampanie społeczne.
Mimo kryzysu finansów publicznych i coraz większego zaciskania pasa, rząd nie żałuje pieniędzy na własną promocję pod płaszczykiem szczytnych idei. W czasie dwóch kadencji poszczególne resorty angażowały się w tworzenie co najmniej kilku dużych kampanii społecznych. Jakie były ich skutki? Nie wiadomo, bo nie da się tego zmierzyć. Koszt każdej kampanii to ok. 1–2 mln zł.
Lubią kampanie...
W ubiegłym tygodniu pisaliśmy w „Rz" o tym, że Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło przetarg na realizację kampanii promującej wprowadzone właśnie rozwiązania prorodzinne i zachęcające ojców do większego angażowania się w opiekę nad dzieckiem. Rozstrzygnięcia przetargu jeszcze nie ma, ale zostało na nią przeznaczone 1,7 mln zł. Choć nie ulega...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta