Placówka – znak nowej Poczty
Nowy model placówki Poczty Polskiej to widoczny efekt zmian zachodzących w firmie. Za nowym, czerwonym logotypem kryje się całościowa zmiana w sposobie prowadzenia biznesu i podejściu do klienta
Pierwsza nowoczesna placówka Poczty Polskiej została otwarta w styczniu bieżącego roku, a do końca roku powstać ma ponad 70 takich obiektów na terenie całego kraju. Najbardziej widoczne zmiany to wprowadzenie podziału placówki na strefy sprzedaży usług pocztowych i bankowo-ubezpieczeniowych, likwidacja szyby oddzielającej klienta od sprzedawcy usług i nowa, biało-czerwo na kolorystyka placówki, nawiązująca do państwowe go charakteru firmy.
Nowością jest także wprowadzenie dostępnej przez całą dobę strefy samoobsługowej, w której skorzystać można z bankomatu, wpłatomatu, kiosku internetowe go oraz punktu nadawczego, w którym można samodzielnie nadać przesyłkę.
Nowoczesny wygląd placówki to efekt po nad dwuletniej pracy wewnątrz firmy, której zarzucano niedopasowanie do potrzeb klientów. Rebranding jest zwieńczeniem pewnego etapu zmian. –To, jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta