Strategiczne partnerstwo
Bank Pocztowy jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się banków w Polsce. Tylko w ubiegłym roku pozyskał ponad 220 tys. klientów, zwiększając ich liczbę do ponad 1,3 mln. Rośnie też udział zysku Pocztowego w wyniku finansowym całej grupy kapitałowej Poczty Polskiej. Bank w 2012 roku wypracował rekordowe 45,4 mln zł wyniku netto
Strategia Banku Pocztowe go zakłada strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską i wykorzystanie jej placówek jako efektywnego kanału dystrybucji oferty produktowej. – Wizja rozwoju w ramach grupy kapitałowej Poczty Polskiej pozwala nam na wykorzystanie możliwości, jakie oferuje sieć placówek pocztowych. Wspólnie z Pocztą docieramy z naszą ofertą nowoczesnych, ale prostych i tanich produktów bankowych do Polski mniejszych miejscowości....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta