Nazwa też łowi wyborców
Eryk Mistewicz, ekspert marketingu politycznego
◊: Janusz Palikot myśli nad nową nazwą dla swojej partii. Słusznie?
Eryk Mistewicz: Nie, to błąd. Ten ruch, wymuszony przez jego nowych koalicjantów, osłabi brand ugrupowania. Wyborcy Janusza Palikota głosowali na lidera, nie na program. Personalizacja była ogromnym atutem. Zmiana nazwy osłabi tę partię. To będzie bardzo kosztowny rebranding.
Jakie słowa powinny się znaleźć w nazwie partii?
To zawsze jest synergia: dobre brzmienie, dobra...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta