Miejsce profesjonalnej obsługi
Chcemy, aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości obsługi, ale także funkcjonalności placówki oraz mentalności samych pracowników. Nowe placówki mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów Grupy Poczty Polskiej.
Jednak placówka nie jest zamkniętym projektem. Sieć sprzedaży Poczty Polskiej może zostać poszerzona o kolejne usługi i dlatego proponujemy, aby były w nich dostępne e-usługi administracji państwowej. Już trwają prace nad możliwością potwierdzenia profilu zaufanego na portalu ePUAP w placówkach Poczty, ale możliwe jest pójście dalej. Mamy największą sieć sprzedaży w kraju, dzięki której możemy przybliżyć administrację państwową Polakom. Poczta może stać się integralną częścią projektu e-government.
JANUSZ WOJTAS, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaź i marketing