W reklamie lepiej, ale u nas spadki
Sytuacja na światowym rynku reklamy zaczyna się stabilizować. Dla Polski prognozy wciąż są niekorzystne.
Globalnie na reklamę firmy wydadzą w tym roku 503 mld dol., o 3,5 proc. więcej niż w 2012 r. To taki sam wzrost, jak ubiegłoroczny, pomimo braku wielkich wydarzeń napędzających rynek jakie miały miejsce rok wcześniej (igrzyska w Londynie, Euro 2012, wybory prezydenckie w USA).
- Stabilny wzrost wydatków reklamowych prognozowany na ten rok, pozbawiony wydarzeń o randze porównywalnej do tej, jaką mają wybory w USA...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta