Medialne telekomy
Apetyty operatorów telekomunikacyjnych, aby podbić medialną branżę, osłabły, ale ciągle są.
Sprzedaż Wirtualnej Polski przez Orange Polska nie oznacza, że operatorzy telekomunikacyjni całkowicie zrezygnują z prób zdobywania rynku zarezerwowanego dla firm medialnych – wynika z rozmów „Rz" z operatorami.
Zapomniana tendencja
Jedno jest jednak pewne: popularne niegdyś koncepcje grup medialno-telekomunikacyjnych nie sprawdziły się i telekomy nie liczą dziś już, że promocja czy reklama będzie w przyszłości istotnym źródłem ich przychodów, a medialny kontent – przewagą. Niemiecka grupa Deutsche Telekom zrezygnowała ostatecznie z inwestycji w grupę serwisów e-commerce, a o próbach poszukiwania synergii między operatorem komórkowym SFR i Grupą Canal+ (oba należą do francuskiego koncernu Vivendi) – nie słychać.
– Najbliżej sytuacji, w której przychody stają się zauważalnym źródłem przychodów, jest od kilu lat Orange. Produkuje własne kanały telewizyjne, które następnie umieszcza w ofercie telewizji satelitarnej i IPTV i potencjalnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta