Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja Polski: więcej o ludziach i teraźniejszości

04 listopada 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Kampanie promujące Polskę mają mówić więcej o ludziach.
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Kampanie promujące Polskę mają mówić więcej o ludziach.

Eksperci od reklamy stworzyli dla instytucji i ministerstw odpowiedzialnych za promowanie Polski za granicą zasady, które mają uspójnić wszystkie takie działania.

Kampanie promujące Polskę organizują niezależnie od siebie rozmaite organizacje i instytucje, jak chociażby Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych czy Instytut Adama Mickiewicza. I nadal będą prowadzić je niezależnie, tyle że ich działania będą podlegać uwspólnionym zasadom.

Firmy zrzeszone w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszeniu Firm Public Relations wypracowały przyjęty przez Radę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9681

Wydanie: 9681

Spis treści
Zamów abonament