Reklamowy rynek wróci do formy
Choć w przyszłym roku tempo jego wzrostu ma być dwukrotnie większe niż w tym, to najnowsze prognozy Światowego Centrum Badań nad Reklamą są jednak niższe od poprzednich.
Według najnowszych estymacji Światowego Centrum Badań nad Reklamą (WARC) w tym roku globalne wydatki firm na reklamę będą o 2,2 proc. wyższe niż w 2012 r., a w przyszłym – już o 4,4 proc. – Jeśli uwzględni się jednak oczekiwane poziomy inflacji, w rzeczywistości reklamowy rynek praktycznie w ogóle w tym roku nie wzrośnie. Jego dynamika sięgnie 0,1 proc. w 2013 r., a w przyszłym 1,7...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta