Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większe budżety firm pożyczkowych i leasingowych

04 listopada 2013 | Ekonomia
Firmy pożyczkowe więcej się reklamują
źródło: Rzeczpospolita
Firmy pożyczkowe więcej się reklamują

Wydatki promocyjne firm z sektora finansowego były po trzech kwartałach o ponad 17 proc. większe niż rok temu i wyniosły 1,4 mld zł.

jan morbiato

W porównaniu z ubiegłym rokiem budżety reklamowe najbardziej zwiększyły firmy pożyczkowe i leasingowe. Od stycznia do końca września wydały one na promocję 206 mln zł, aż o 172 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z zestawienia Kantar Media.

Dane są oparte na cenach netto – nie uwzględniają indywidualnych rabatów. Dotyczą reklam zewnętrznych, telewizyjnych, radiowych, prasowych i kinowych.

Nowi gracze w pożyczkach

Skąd taki wzrost w segmencie pożyczek? – Po pierwsze, pojawili się nowi gracze na polskim rynku, z solidnym kapitałem i biznesowym know-how, jak obecna na trzech kontynentach Wonga, Optima działająca w ramach międzynarodowej grupy finansowej DFG czy Vivus. W oczywisty sposób...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9681

Wydanie: 9681

Spis treści
Zamów abonament