Większe budżety firm pożyczkowych i leasingowych
Wydatki promocyjne firm z sektora finansowego były po trzech kwartałach o ponad 17 proc. większe niż rok temu i wyniosły 1,4 mld zł.
jan morbiato
W porównaniu z ubiegłym rokiem budżety reklamowe najbardziej zwiększyły firmy pożyczkowe i leasingowe. Od stycznia do końca września wydały one na promocję 206 mln zł, aż o 172 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z zestawienia Kantar Media.
Dane są oparte na cenach netto – nie uwzględniają indywidualnych rabatów. Dotyczą reklam zewnętrznych, telewizyjnych, radiowych, prasowych i kinowych.
Nowi gracze w pożyczkach
Skąd taki wzrost w segmencie pożyczek? – Po pierwsze, pojawili się nowi gracze na polskim rynku, z solidnym kapitałem i biznesowym know-how, jak obecna na trzech kontynentach Wonga, Optima działająca w ramach międzynarodowej grupy finansowej DFG czy Vivus. W oczywisty sposób...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta