Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacja przesyłki wszędzie taka sama

13 listopada 2013 | Prawo

Jeżeli operator nie odpowie na skargę w ciągu 30 dni, to oznacza, że się z nią zgadza.

Będą nowe zasady reklamacji usług pocztowych. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji pracuje nad projektem rozporządzenia w tej sprawie.

– Projekt przewiduje jednolity tryb postępowania – tłumaczy Artur Koziołek, rzecznik prasowy MAiC.

Obowiązujące do końca tego roku stare rozporządzenie dotyczy tylko usług powszechnych, których ceny reguluje państwo, polegających na dostarczaniu listów do 2 kg i paczek do 20 kg co najmniej pięć razy w tygodniu. Te przesyłki wybierane są ze skrzynek co najmniej raz dziennie.

Każdy operator innych usług ma natomiast swoje własne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9688

Wydanie: 9688

Spis treści
Zamów abonament