Reklamacja przesyłki wszędzie taka sama
Jeżeli operator nie odpowie na skargę w ciągu 30 dni, to oznacza, że się z nią zgadza.
Będą nowe zasady reklamacji usług pocztowych. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji pracuje nad projektem rozporządzenia w tej sprawie.
– Projekt przewiduje jednolity tryb postępowania – tłumaczy Artur Koziołek, rzecznik prasowy MAiC.
Obowiązujące do końca tego roku stare rozporządzenie dotyczy tylko usług powszechnych, których ceny reguluje państwo, polegających na dostarczaniu listów do 2 kg i paczek do 20 kg co najmniej pięć razy w tygodniu. Te przesyłki wybierane są ze skrzynek co najmniej raz dziennie.
Każdy operator innych usług ma natomiast swoje własne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta