Mniej kupujących, wyższe obroty
Amerykanie pojawiali się w sklepach w sezonie świątecznych zakupów rzadziej niż w ubiegłym roku, ale zostawili w nich więcej pieniędzy. Wyniki okazały się lepsze od przewidywań.
Takie wstępne dane opublikowała firma ShopperTrak zajmująca się monitorowaniem domów towarowych i mniejszych punktów sprzedaży detalicznej. W listopadzie i grudniu frekwencja w sklepach była o 14,6 proc. niższa niż w rok wcześniej. Jednak obroty wzrosły rok do roku o 2,7 proc., do 265,9 mld dol. Wstępna prognoza ShopperTrak zakładała 2,4 proc. wzrostu. Wzrost obrotów okazał się jednak niższy od 3 proc. z 2012 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta