Właściciel Empiku kończy flirt z odzieżą
Grupa Empik Media & Fashion zdecydowała się wycofać z prowadzenia sklepów odzieżowych takich marek jak Gap, River Island czy New Look.
Ten segment działalności Grupy EMF przyniósł w 2013 r. 371 mln zł straty netto – rok wcześniej 110 mln zł. – Dlatego w czwartym kwartale 2013 podjęliśmy decyzję o wycofaniu się z prowadzenia sklepów odzieżowych – mówi Jacek Bagiński, dyrektor finansowy EMF.
Chodzi o placówki siedmiu marek, m.in. New Look, Aldo, Esprit, River Island. Jak powiedział Jacek Bagiński, trwają już rozmowy z franczyzodawcami w sprawie odkupienia przez nich od EMF polskich operacji. Najwcześniej mogą się zakończyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta