Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Właściciel Empiku kończy flirt z odzieżą

21 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój
Fatalne wyniki marek odzieżowych
źródło: Rzeczpospolita
Fatalne wyniki marek odzieżowych

Grupa Empik Media 
& Fashion zdecydowała się wycofać z prowadzenia sklepów odzieżowych takich marek jak Gap, River Island czy New Look.

Ten segment działalności Grupy EMF przyniósł w 2013 r. 371 mln zł straty netto – rok wcześniej 110 mln zł. – Dlatego w czwartym kwartale 2013 podjęliśmy decyzję o wycofaniu się z prowadzenia sklepów odzieżowych – mówi Jacek Bagiński, dyrektor finansowy EMF.

Chodzi o placówki siedmiu marek, m.in. New Look, Aldo, Esprit, River Island. Jak powiedział Jacek Bagiński, trwają już rozmowy z franczyzodawcami w sprawie odkupienia przez nich od EMF polskich operacji. Najwcześniej mogą się zakończyć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9770

Wydanie: 9770

Spis treści

Pierwsza strona

Media planet

Zamów abonament