Rekordowy rok sponsoringu sportowego w telewizji
W ubiegłym roku wartość rynku wzrosła w Polsce o połowę, do 3,8 mld złotych. To m.in. zasługa większych widowni kanałów Polsat Sport News i nSport.
3,8 mld zł to wartość tzw. ekwiwalentu reklamowego wskazującego, ile firmy musiałyby zapłacić za pokazywanie swojego logo w reklamie przez tyle czasu, przez ile było ono pokazywane w czasie sportowej relacji na odzieży czy sprzęcie sportowca. Rok wcześniej firma Pentagon Research podsumowała polski rynek na sporo mniej, bo 2,5 mld zł. To m.in. efekt zmian, jakie zaszły na polskim rynku telewizyjnym. – O niemal połowę wzrosła wartość ekspozycji sportowych w stacjach z grupy Polsat. Dobry wynik zanotowała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta