Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet największym medium reklamowym

15 maja 2014 | Ekonomia
Reklama internetowa w Polsce według PWC
źródło: Rzeczpospolita
Reklama internetowa w Polsce według PWC

Media. Z szacunków Boston Consulting Group wynika, 
że już za sześć lat internet będzie odpowiadał 
w Polsce za ponad połowę reklamowego rynku.

Z analizy autorstwa tej firmy wynika, że internet, który obecnie odpowiada za prawie jedną trzecią całego reklamowego rynku, kolejną istotną granicę udziału w reklamowym torcie przekroczy w 2020 roku. Wtedy, przy założeniu, że wzrost wydatków na reklamę w sieci będzie wynosił co roku średnio 12 proc., wpływy z reklamy w sieci sięgną ok. 5,2 mld zł, czyli 53 proc. całego rynku.

Najdalej sięgająca w czasie prognoza dostępna obecnie to szacunki PwC (patrz: wykres), według których w 2017 roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9838

Wydanie: 9838

Spis treści
Zamów abonament