Usługi w pakiecie to haczyk na klientów
Mój Biznes | Spółka Pro-Log nie ogranicza się do magazynowania i dystrybucji alkoholi. Aby się wyróżnić, postawiła na rozbudowaną obsługę firm z tej branży.
Beata Drewnowska
– Tradycyjne usługi dla branży alkoholowej, polegające na transporcie i udostępnianiu powierzchni magazynowej, świadczą dziś wszystkie liczące się firmy logistyczne. My postanowiliśmy znaleźć dla siebie niszę i dostarczać naszym klientom bardziej kompleksowe usługi – mówi „Rz" Dariusz Jarmiński, prezes i akcjonariusz spółki Pro-Log z Pruszkowa. Ma 25,5 proc. jej akcji, drugie tyle należy do jego żony Tamary Jarmińskiej.
Początki Pro-Logu sięgają 1997 r. Niemal dwa lata temu firma zadebiutowała na rynku NewConnet. Weszła tam głównie po to, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku logistycznym, zdominowanym przez takich gigantów jak Raben, Schenker czy PS Trade Trans.
Banderole bez kłopotu
Pruszkowska spółka od początku specjalizuje się w usługach logistycznych dla produktów akcyzowych. W marcu tego roku poszerzyła swoją ofertę o skład podatkowy. Otworzyła go, aby przyciągnąć do siebie głównie małych importerów win. To właśnie oni borykają się najbardziej z przepisami dotyczącymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta