Spotkania dla klientów bez korzyści podatkowych
Wydatki poniesione na usługi firm zewnętrznych związane ze współorganizacją konferencji produktowych to koszty reprezentacji.
Spółka zleca firmom zewnętrznym zorganizowanie konferencji produktowych i szkoleń w kraju i za granicą dla jej kontrahentów oraz podmiotów współpracujących i kluczowych klientów. Działania te mają na celu budowanie i utrwalanie marki, reklamę i promocję wyrobów oraz poszerzanie specjalistycznej wiedzy o nich. Szkolenia i konferencje są prowadzone przez pracowników spółki. Firmy zewnętrzne zajmują się kompleksową organizacją takich spotkań (wybierają miejsce, organizują przewóz uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem salki konferencyjnej wyposażonej w multimedia oraz inne usługi). Spółka zapytała, czy wydatki na usługi firm zewnętrznych są dla niej kosztem.
Fiskus uznał, że wydatki na współorganizację i organizację konferencji produktowych to rodzaj reprezentacji. Nie mogą więc zostać zaliczone do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta