Znane marki debiutują w coraz mniejszych miastach
Inwestycje. Deweloperzy w pierwszej połowie roku budowali centra handlowe głównie w niedużych ośrodkach. Tam też pojawiają się nowi najemcy.
Na koniec pierwszego półrocza 2014 r. w całym kraju było ponad 12,45 mln mkw. powierzchni najmu nowoczesnej powierzchni handlowej. Z tego 75 proc., 9,3 mln mkw., przypadło na centra handlowe i handlowo-rozrywkowe – podaje firma DTZ.
Jej eksperci zwracają uwagę, że po okresie wzmożonej aktywności budowlanej w 2013 r. działalność deweloperów w głównych aglomeracjach zdecydowanie osłabła. Ponad połowa nowej powierzchni handlowej powstaje w miastach liczących poniżej 100 tys. mieszkańców, a kolejne 22 proc. – tych zamieszkanych przez 100–200 tys. osób....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta