Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znane marki debiutują w coraz mniejszych miastach

25 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia | gb

Inwestycje. Deweloperzy w pierwszej połowie roku budowali centra handlowe głównie
w niedużych ośrodkach. 
Tam też pojawiają się 
nowi najemcy.

Na koniec pierwszego półrocza 2014 r. w całym kraju było ponad 12,45 mln mkw. powierzchni najmu nowoczesnej powierzchni handlowej. Z tego 75 proc., 9,3 mln mkw., przypadło na centra handlowe i handlowo-rozrywkowe – podaje firma DTZ.

Jej eksperci zwracają uwagę, że po okresie wzmożonej aktywności budowlanej w 2013 r. działalność deweloperów w głównych aglomeracjach zdecydowanie osłabła. Ponad połowa nowej powierzchni handlowej powstaje w miastach liczących poniżej 100 tys. mieszkańców, a kolejne 22 proc. – tych zamieszkanych przez 100–200 tys. osób....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9923

Wydanie: 9923

Spis treści

Media planet

Zamów abonament