Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Źle wykonane usługi wolno reklamować

26 sierpnia 2014 | Prawo | Łukasz Sitek

Klient nie musi płacić za coś, co miało być zrobione dobrze, ale tak się nie stało. Jeśli zaś zapłacił z góry, może domagać się zwrotu pieniędzy. A w sklepie, gdy zgłasza zastrzeżenia do zakupionego towaru, niekoniecznie musi mieć paragon. Wystarczą inne dowody.

Do fryzjera po poprawki

Od lat nosiłam długie włosy, postanowiłam je obciąć. Poszłam do fryzjera, u którego czeszę się od lat. Pokazałam zdjęcie, by wiedział, jak ma wyglądać fryzura. Niestety na koniec okazało się, że jest inaczej. Jestem bardzo niezadowolona. Czy mogę wrócić do zakładu i zażądać, by fryzurę poprawiono?

Tak. Jeżeli strzyżenie nie zostało wykonane prawidłowo, klient ma prawo do poprawki lub zwrotu pieniędzy. Fryzjer będzie odpowiadał jedynie za te nieprawidłowości, których klient nie mógł przewidzieć.  Nie można zatem reklamować nowej fryzury, którą klient sam wybrał, tylko dlatego, że po jej wykonaniu stwierdził, że się w niej sobie nie podoba. Co innego, gdy nowa fryzura nie została wykonana tak, jak sobie tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9924

Wydanie: 9924

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament