Szansa młodych marek
Marketing | Cenna nagroda – kampania reklamowa warta 400 tys. zł. czeka na zwycięzcę konkursu „Rzeczpospolitej" na polską Młodą Markę Sukcesu.
Anita Błaszczak
W tym roku już po raz czwarty „Rzeczpospolita" będzie wspierać przedsiębiorstwa, które potrafiły stworzyć dynamiczne polskie znaki towarowe. Promocja ambitnych firm budujących dobre, rodzime marki jest bowiem głównym celem konkursu Młoda Marka Sukcesu.
Pomaga w tym główna nagroda – kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł, ufundowana przez PKO Bank Polski, który od początku jest partnerem projektu.
Rozwój w niszy
Może się wydawać, że wspieranie młodych, krajowych marek na rynku, gdzie prym wiodą potężne, globalne brandy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta