Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szansa młodych marek

26 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Patriotyzm konsumenta nie wszędzie gra rolę
źródło: Rzeczpospolita
Patriotyzm konsumenta nie wszędzie gra rolę
źródło: Rzeczpospolita

Marketing | Cenna nagroda – kampania reklamowa warta 400 tys. zł. czeka 
na zwycięzcę konkursu „Rzeczpospolitej" na polską Młodą Markę Sukcesu.

Anita Błaszczak

W tym roku już po raz czwarty „Rzeczpospolita" będzie  wspierać  przedsiębiorstwa,  które  potrafiły stworzyć dynamiczne polskie znaki towarowe. Promocja ambitnych firm budujących dobre, rodzime marki jest bowiem głównym celem konkursu Młoda Marka Sukcesu.

Pomaga w tym główna nagroda – kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł, ufundowana przez PKO Bank Polski, który od początku jest partnerem projektu.

Rozwój w niszy

Może się wydawać, że wspieranie młodych, krajowych  marek na rynku, gdzie prym wiodą potężne,  globalne brandy z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9951

Wydanie: 9951

Spis treści

Media planet

Zamów abonament