Gwiazdkowa dobroczynność z pomocą firmy
Pracodawcy coraz częściej wspierają swoich pracowników w świątecznych akcjach charytatywnych.
Anita Błaszczak
Około dwóch tysięcy firm może wziąć udział w tegorocznej świątecznej akcji „Szlachetna paczka", którą po raz 14. organizuje przed Bożym Narodzeniem krakowskie Stowarzyszenie Wiosna. – Firmy, które cenią sobie zaangażowanie pracowników i inwestycję w ich rozwój, wybierają takie modele jak wolontariat pracowniczy, natomiast te, którym bardziej zależy na dotarciu do klientów i wspólnej promocji ze „Szlachetną paczką", decydują się np. na co-branding – wyjaśnia Linda Jurczak, p.o. dyrektora ds. budowania relacji partnerskich w stowarzyszeniu.
Według jego danych w ubiegłym roku ok. 1900 firm przygotowywało paczki dla potrzebujących rodzin, o 600 więcej niż rok wcześniej. Wśród nich była PZU, która w tym roku po raz drugi włączyła się do inicjatywy, tym razem na jeszcze większą skalę. Największy krajowy ubezpieczyciel przygotował dla Stowarzyszenia Wiosna specjalną aplikację „Moja paczka", która pomaga w zarządzaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta