Poprawimy znajomość marki
Wywiad | W tym roku Huawei zamierza zdobyć 10 proc. polskiego rynku – zapowiada Yanmin Wang.
Rz: W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sprzedaliście na świecie ponad 3 mln smartfonów Honor 6 i ponad 4 mln modeli P7 Huawei. A jak wygląda sprzedaż w Polsce?
Yanmin Wang: Nie możemy ujawnić tych danych. Mogę powiedzieć, że Polska jest dla Huaweia absolutnie najważniejszym rynkiem w regionie. Mamy bardzo ambitne plany ekspansji naszych produktów.
Czyli?
Jeszcze w tym roku chcemy zdobyć 10 proc. polskiego rynku smartfonów.
To oznacza, że Huawei chciałby wskoczyć do pierwszej piątki najpopularniejszych marek w tej branży, wyprzedzając Apple'a, a zrównując się niemal z Sony.
Cel jest ambitny, wiem, że mamy wiele do zrobienia. Musimy poprawić naszą sprzedaż, marketing i PR, współpracę z mediami, obecność w sklepach. Wierzę jednak, że dzięki silnemu zespołowi, który zbudowaliśmy w Polsce, będziemy w stanie osiągnąć ten cel jeszcze w 2015 roku.
Zadanie niemal niemożliwe.
Polska to bardzo trudny rynek, bo użytkownicy smartfonów są mocno przywiązani do marek. Polacy wybierają tylko kilka znanych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta