DHL jak Allegro. Firma kurierska idzie w e-handel
logistyka | Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.
michał duszczyk
Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN). Za nowym portalem e-commerce stoi DHL Parcel, spółka DHL odpowiadająca ze dostarczanie paczek. To pionierskie przedsięwzięcie, bo wcześniej firmy logistyczne nie inwestowały bezpośrednio w ten segment rynku. AYN działał do tej pory w Niemczech. Polska jest drugim rynkiem w Europie, na którym koncern uruchamia ten serwis. Koncern liczy, że dzięki przyciągnięciu na swoją stronę e-sklepów zyska dodatkowych klientów.
Sklepy nie aukcje
– Segment e-commerce dla branży kurierskiej ma istotne znaczenie. W Europie już około połowy ludności dokonuje zakupów przez internet. W Polsce około 60 proc. zakupów wciąż odbywa się w tradycyjnych sklepach. Jednak porównując te wyniki do lat poprzednich, obserwujemy rosnące zainteresowanie e-zakupami. Dlatego zwiększone zainteresowanie e-handlem przez różne branże nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta