Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najmłodsi nie będą oglądać reklam chipsów

12 maja 2015 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska

Ministerstwo Kultury chce wprowadzić całkowity zakaz reklamowania niezdrowej żywności przed programami dla dzieci oraz oznaczania drastycznych scen w serwisach informacyjnych.

Media elektroniczne i stacje telewizyjne czekają zmiany. Wszystko za sprawą nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego właśnie zakończyło konsultacje projektu i przekazało go Komitetowi Stałemu Rady Ministrów. Ministerialne propozycje wywołały ogromne emocje. Nie szczędzono krytyki m.in. pod adresem reklam towarzyszących programom dla dzieci.

Projekt wprowadza bowiem całkowity zakaz reklamowania niezdrowej żywności i napojów przed...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10138

Wydanie: 10138

Spis treści
Zamów abonament