Multiagencje rozwijają sieci
Ubezpieczenia | W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz.
Elżbieta Glapiak
Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.
Wszystko w jednym
„Rzeczpospolita" sprawdziła, w których agencjach wybór jest największy. Bezsprzecznie na czoło wysuwa się CUK Ubezpieczenia, która ma produkty 33 towarzystw, w tym 20 z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na drugiej pozycji znalazł się AB Port z 30 ubezpieczycielami, z tym że produkty komunikacyjne ma 22 z nich. Dalej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta