Rośnie apetyt na ekologiczne zyski
Mój Biznes | W ciągu najbliższych pięciu lat Organic Farma Zdrowia chce zwiększyć liczbę sklepów o 150 proc. Szanse na rozwój widzi także w gastronomii.
Beata Drewnowska
Już za niespełna miesiąc grupa Organic Farma Zdrowia – to m.in. największa w Polsce sieć delikatesów z żywnością ekologiczną – poda, jak poradziła sobie we wrześniu. Ostatnio jej właściciele nie mieli powodów, aby narzekać. Tylko w sierpniu jej sprzedaż sięgnęła 6 mln zł i była o 16,5 proc. wyższa niż przed rokiem.
Sławomir Chłoń, prezes, współzałożyciel i akcjonariusz Organic Farmy Zdrowia, zapewnia, że licząca sobie niespełna dekadę grupa nie zamierza zwalniać tempa.
– W ciągu pięciu lat chcemy zwiększyć liczbę naszych sklepów o 150 proc., do ok. 100 sklepów – zapowiada Chłoń.
Franczyza się opłaca
W tak dużym skoku Organic Farma Zdrowia ma pomóc uruchomienie programu franczyzowego. Firma zdecydowała się na sklepy partnerskie, ponieważ samodzielny rozwój sieci delikatesów jest wolniejszy niż wzrost w oparciu o takie właśnie placówki. Co więcej, koszty zbudowania sieci franczyzowej są niższe.
Już dziś sieć sklepów Organic Farma Zdrowia nie ma sobie równych. Handel żywnością...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta