Marki technologiczne najdroższe na świecie
Najcenniejszą marką świata jest Apple, wyceniane na 170,3 mld dol. W pierwszej dziesiątce rankingu Best Global Brands znalazły się też Google, Microsoft, IBM i Samsung oraz Amazon.
Wartość marki Apple wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 43 proc. Kolejny w zestawieniu Google jest wyceniany w rankingu Best Global Brands na 120,3 mld dol., czyli o 12 proc. wyżej niż przed rokiem, a trzecia w rankingu Coca-Cola na 78,4 mld dol. (wartość tej marki obniżyła się jednak o 4 proc.).
Zdobywcy pierwszego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta