Końcówka tanich aut
Miliony na reklamę przyspieszą sprzedaż przed możliwą podwyżką.
Adam woźniak
Koncerny samochodowe mocno zwiększyły sezonowe wydatki na reklamę. Według wyliczeń domu mediowego Value Media opartej na danych firmy Kantar wartość reklam Audi wzrosła w grudniu 2015 r. do 11 mln zł w porównaniu z niecałymi 7 mln zł w tym miesiącu rok wcześniej. Reklamy Renault warte były 10,5 mln zł, blisko dwa razy tyle co w grudniu 2014 r. Z kolei o połowę zwiększyła się wartość reklam Toyoty, przekraczając w ostatnim miesiącu ub.r. 12 mln zł.
Według przedstawicieli branży reklamowej spora część wydatków lokowana jest w tablicach outdoor znajdujących się w miejscowościach turystycznych. – Szacujemy, że w miesiącach zimowych branża motoryzacyjna przeznaczy na ekspozycję swoich marek w kurortach blisko 13,5 mln zł – mówi Dariusz Kowalski, analityk rynku mediów.
Taki trend wykorzystywania możliwości dotarcia do potencjalnych odbiorców z zasobnymi portfelami w miejscach zimowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta