Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Debiut Tallindera zaostrzy konkurencję

15 lutego 2016 | Ekonomia
W 2015 r. firmy odzieżowe zwiększały przychody, ale marże malały z powodu umocnienia dolara
źródło: Rzeczpospolita
W 2015 r. firmy odzieżowe zwiększały przychody, ale marże malały z powodu umocnienia dolara

Nowa marka LPP może zagrozić Vistuli, Bytomiowi i Próchnikowi.

maciej rudke

LPP, które działało dotąd w niższym segmencie rynku odzieżowego, otworzyło w środę pierwszy sklep Tallindera, swojej nowej marki premium. Jej odzież, skierowana do kobiet i mężczyzn, ma być lepsza jakościowo i droższa niż w pozostałych markach grupy. Średnia wartość zakupów w przypadku nowej marki ma sięgać 300 zł w porównaniu do 50 zł w Reserved, największej marki należącej do LPP (ma jeszcze takie brandy jak Mohito, House, Cropp i Sinsay).

Wysoka półka cenowa

Szefowie Vistuli, Bytomia i Próchnika, najbardziej doświadczonych marek na rynku męskiej odzieży formalnej, ostrożnie oceniają ruch giganta. – Pojawienie się nowej marki LPP w segmencie formalnym na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10370

Wydanie: 10370

Spis treści
Zamów abonament