Debiut Tallindera zaostrzy konkurencję
Nowa marka LPP może zagrozić Vistuli, Bytomiowi i Próchnikowi.
maciej rudke
LPP, które działało dotąd w niższym segmencie rynku odzieżowego, otworzyło w środę pierwszy sklep Tallindera, swojej nowej marki premium. Jej odzież, skierowana do kobiet i mężczyzn, ma być lepsza jakościowo i droższa niż w pozostałych markach grupy. Średnia wartość zakupów w przypadku nowej marki ma sięgać 300 zł w porównaniu do 50 zł w Reserved, największej marki należącej do LPP (ma jeszcze takie brandy jak Mohito, House, Cropp i Sinsay).
Wysoka półka cenowa
Szefowie Vistuli, Bytomia i Próchnika, najbardziej doświadczonych marek na rynku męskiej odzieży formalnej, ostrożnie oceniają ruch giganta. – Pojawienie się nowej marki LPP w segmencie formalnym na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta